OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie

OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie
OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.

OKNOPLAST otwiera salon w Mediolanie OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.

 

OKNOPLAST jest obecny we Włoszech od 2007 r.  Produkty krakowskiego producenta można kupić tam w 550 salonach sprzedaży.  Nowo otwarty w Mediolanie salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech.

 

Uroczyste otwarcie salonu w Mediolanie uświetniła swoją obecnością Nina Senicar, popularna we Włoszech prezenterka telewizyjna, aktorka i modelka. Jest ona również  ambasadorką marki OKNOPLAST na rynku włoskim.

 

Włochy to obecnie drugi po polskim rynek sprzedaży dla OKNOPLAST. Sukces  okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale.  Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

 

Firma powiązana: OKNOPLAST

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz