Prezentacja firmy wzbudziła zainteresowanie odwiedzających, przede wszystkim ze względu na wysoką jakość produktów i dopasowanie oferty do lokalnego rynku. Firma zaprezentowała między innymi fałszywe łuki i piaskowane szyby oraz oryginalną kolorystykę.
- Kolory zdecydowanie stanowiły nasz duży atut – mówi Alicja Biedunkiewicz, Menedżer Eksportu Fabryki Okien DAKO. - Dotyczy to zresztą nie tylko kolorystyki produktów, ale także samego stoiska. Dzięki intensywnym barwom firmowym DAKO, nie można było nas nie zauważyć.
Oferta DAKO wyróżniała się również solidnością i jakością wykonania produktów. Uwagę zwracała również automatyczna brama garażowa firmy DK-PROF, należącej do Grupy DAKO – był to jedyny tego typu produkt w hali wystawienniczej.
Oprócz życzliwego przyjęcia produktów przez odwiedzających sukcesem na targach były również nawiązane kontakty handlowe, między innymi z klientami z Francji i Belgii.
Firma powiązana: DAKO Sp. z o.o.