FAKRO odświeża własny sklep internetowy i otwiera się na zagraniczne rynki

Firma FAKRO - jeden z liderów wśród polskich producentów stolarki budowlanej - zaprezentowała nową odsłonę swojego sklepu internetowego. Sprzedaż będzie prowadzona w Polsce oraz w wybranych krajach Europy Zachodniej - we Włoszech, Hiszpanii, Danii, Niemczech i Austrii.

FAKRO odświeża własny sklep internetowy i otwiera się na zagraniczne rynki
Fakro Okna i wyłazy dachowe
Dane kontaktowe:
18 444 04 44
Węgierska 144 A 33-300 Nowy Sącz
Zobacz firmę w innym dziale: Schody i balustrady

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Nowy internetowy sklep firmy FAKRO

Uwagę zwracają nie tylko funkcjonalność i świeży, dynamiczny layout, ale także łatwa i komfortowa nawigacja. Nowa struktura sklepu została oparta na funkcjonalnym systemie filtrów, dzięki którym bez problemu, intuicyjnie można dotrzeć do interesującego nas produktu. Sklep został zintegrowany z wewnętrznymi systemami, co automatyzuje i ułatwia obsługę sklepu. Nowoczesnym rozwiązaniem jest zastosowanie technologii PWA, która pozwala na komfortowe korzystanie ze sklepu na urządzeniach mobilnych.

Nowa odsłona internetowego sklepu FAKRO
Kupując w sklepie FAKRO klienci mają pewność, iż dostarczone produkty były przechowywane w optymalnych warunkach fot. FAKRO

W sklepie będzie dostępna szeroka oferta produktów FAKRO dostosowana do każdego rynku. Klienci decydując się na zakupy nowym sklepie FAKRO, mają pewność, że proces składania zamówienia będzie szybki i intuicyjny, a oferowane produkty najwyższej jakości.

Sklep internetowy to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Dzięki stałemu dostępowi do platformy zakupowej możemy docierać do klientów w całej Polsce, bez ograniczeń geograficznych czy czasowych. Od wielu lat obserwujemy zachowania i potrzeby naszych klientów. Widzimy sens i potencjał rozwijania e-commerce, ponieważ jesteśmy coraz bardziej zabiegani, mamy mniej czasu na szukanie. Sklepy internetowe są otwarte zawsze. Nie są też jedynie miejscem sprzedaży. Są również pierwszym krokiem w poznawaniu rozwiązań dostępnych na rynku i źródłem rzetelnej informacji na temat produktu i jego ceny - komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu FAKRO.

źródło i zdjęcia: FAKRO