Hörmann partnerem kampanii "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń"
Wraz z innymi uczestnikami akcji Hörmann udowadniać będzie, że budując, remontując i eksploatując swoje domy w sposób zrównoważony, możemy zadbać o przyszłość dzieci i wnuków. Firma zamierza zachęcać do wyboru materiałów budowlanych przyjaznych dla klimatu. Takich, których konstrukcja, umożliwiając eksploatację bez strat energii, minimalizuje emisję CO2. W rozmaity sposób promować będzie energooszczędne technologie i ekologiczne techniki montażowe.
To już druga odsłona akcji Dobry Montaż, w którą zaangażowała się firma Hörmann. Celem poprzedniej było zwrócenie uwagi inwestorów na to, jak ważny jest odpowiedni montaż stolarki budowlanej. W ciągu 7 lat kampanii przeprowadzono wiele warsztatów, szkoleń i pokazów fachowego montażu. Podczas pięciu edycji MONTERIADY na targach Budma monterzy firmy Hörmann demonstrowali, jak prawidłowo zamontować bramę garażową i drzwi wejściowe. Niektóre klasy w szkołach budowlanych objęto specjalnym patronatem. Efektem tych wszystkich działań jest podniesienie świadomości roli dobrego montażu zarówno wśród monterów, jak inwestorów oraz przywrócenie rangi zawodowi montera stolarki budowlanej.
Nowa kampania edukacyjna "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń" ma ułatwić wybór produktów i rozwiązań przyjaznych dla planety oraz pokazać wpływ energooszczędnych rozwiązań na minimalizowanie emisji CO2. Honorowy patronat nad nią objęły:
- Ministerstwo Klimatu i Środowiska,
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
źródło i zdjęcia: Hörmann Polska Sp. z o.o. (informacja prasowa)