W czternastej polskiej edycji tego badania brało udział 2000 firm. Laureatów wyłonili eksperci z Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). To marki, które cieszą się największym uznaniem i renomą oraz legitymują się sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej w poszczególnych branżach. W badaniu eksperci oceniali pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji b2b oraz innowacyjność́ i działania CSR. Pod uwagę brali także dynamiczny rozwój marki na rynku polskim i jej siłę na tle kategorii.
- Naszą pozycję rynkową, wiarygodność i zaufanie klientów budujemy już od 35 lat. Jakość produktów i relacje z partnerami biznesowymi oraz wspieranie lokalnej społeczności to dla nas priorytety. Staranne dbanie o te elementy pozwala nam z sukcesem budować pozycję marki zarówno w Polsce, jak i Europie. Wyróżnienie w badaniu Superbrands jest dla nas dowodem na to, że nasze starania są zauważane i doceniane w środowisku biznesowym - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.
Organizacja Superbrands od 25 lat nagradza najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Badania przeprowadza w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach i opowiadając historie ich sukcesów, inspirując przy tym inne firmy. W ubiegłym roku Drutex dostał wyróżnienie Superbrands w kategorii "okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamki". Wyboru dokonali konsumenci w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, ale głos mieli także eksperci.
Gala wręczenia nagród Superbrands odbędzie się we wrześniu br. w Warszawie.
źródło i zdjęcie: Drutex