Możliwość wypróbowania, przetestowania produktu, doświadczania go, a co za tym idzie wyrobienia sobie na jego temat własnej opinii to obecnie bardzo silny trend. Właśnie on zainspirował markę Laveo do stworzenia własnego showroomu, w którym prezentowana jest szeroka oferta armatury łazienkowej i kuchennej. Miejsce to powstało w Łodzi, w centrali firmy i od marca otwarte jest dla wszystkich, którzy chcą na żywo zapoznać się z ofertą Laveo - w szczególności dla klientów, partnerów biznesowych czy też mediów. W showroomie można skorzystać z wi-fi czy ekranu TV, dlatego przestrzeń ta jest idealna dla architektów, projektantów i designerów, którzy mogą spotkać się w niej ze swoimi klientami, aby omówić proponowane projekty wnętrz i obejrzeć nowinki produktowe marki.
Showroom w klimatycznym miejscu
Warto wspomnieć, że siedziba marki Laveo mieści się w stylowej, zabytkowej kamienicy przy ul. Kościuszki 1, zbudowanej w 1895 roku, której inwestorami byli Jakub Lande i Mendel Pinkus, a architektem Dawid Lande. Ten okazały, pięknie położony budynek, w którym w latach świetności mieszkało wielu artystów - m.in. łódzcy aktorzy i malarze - zachwyca po dziś dzień. Obecnie mieszczą się w nim liczne kancelarie, bank, a na jednym z pięter znajduje się siedziba marki Laveo.
- "Przestrzeń utrzymana w odcieniach szarości i bieli, uzupełniona została zielonymi akcentami roślinnymi. O jej aranżację zadbała architekt Joanna Sokołowska z pracowni architektonicznej JNK Studio. Showroom utrzymany jest w stylu minimalistycznym, zachowano w nim jednak oryginalne, zabytkowe elementy, jak np. stiuki czy okazałe, drewniane drzwi. W centralnym punkcie znajduje się część wypoczynkowa. Goście odwiedzający showroom mogą usiąść wygodnie, napić się kawy, zapoznać się z ofertą i podjąć decyzję co do wyboru produktów" - Anna Kowalska - Kierownik Działu Marketingu Laveo.
Na ścianach, poza zieloną, "żywą" instalacją z mchu, można znaleźć ponadto ekspozycje najnowszych modeli baterii kuchennych i łazienkowych, a także rozwiązań prysznicowych. Z kolei pod oknami umieszczone zostały ekspozytory ze zlewozmywakami granitowymi i stalowymi - będącymi nowością w ofercie Laveo.
Jak widać tendencja na umożliwienie klientowi bezpośredniego kontaktu z produktem, powoduje, że również marki oferujące elementy wyposażenia łazienek i kuchni coraz częściej oferują taką możliwość. Ekspozycje pozwalają ocenić produkt, dotknąć go, a celem doradców jest przekazanie wszelkich informacji na jego temat. Tak właśnie jest w nowym showroomie marki Laveo.
źródło i zdjęcia: Laveo