Celem programu ambasadorskiego było wyróżnienie pracowników, którzy cechują się szlachetną, godną naśladowania postawą, są zaangażowani w życie firmy, gotowi do współpracy, otwarci na nowe wyzwania, promują firmę na zewnątrz oraz wyróżniają się wysoką kulturą osobistą.
Program realizowany był wieloetapowo. Na początku każdy pracownik mógł zgłosić kandydaturę swojego kolegi lub koleżanki z pracy. Następnie nominację opiniowali bezpośredni przełożeni kandydata. Ostateczną decyzję – po wnikliwej analizie argumentów popierających zasadność zgłoszonej kandydatury – podjęła Komisja – wyjaśnia Joanna Nieć, koordynator Programu.
Każdy Ambasador marki otrzymał voucher w wysokości 1 000 zł umożliwiający zakupy w sieciach polskich marek, pamiątkowe dyplomy oraz statuetkę. Niespodzianką były piłki z autografem Adama Nawałki, który także jest Ambasadorem marki FAKRO.
Program ambasadorski skierowany do pracowników służy m.in. umacnianiu tożsamości z firmą oraz propaguje szlachetne postawy pracownicze, niezwykle cenione w zawodowej codzienności - pointuje Janusz Komurkiewicz, mecenas Programu.
źródło i zdjęcia: Fakro