Konferencje umożliwiające prezentację najnowszych produktów szerokiemu gronu odbiorców na stałe weszły już do kalendarza działań marketingowych KAN. Dlatego cieszymy się, że kolejny raz udało nam się wziąć udział w Laboratorium Dobrej Marki, poświęconym nowych technologiom i trendom wnętrzarskim. Na uczestników czekało mnóstwo atrakcji, w tym wykłady ekspertów, prezentacje firmowe i pokazy nowości. Laboratorium Dobrej Marki od kilku lat pełni rolę promotora luksusowych produktów i marek, w każdej edycji skupiając wyjątkowe grono architektów i projektantów, zainteresowanych najnowszymi trendami w dziedzinie aranżacji i technologii.
Firma KAN, jako partner spotkania, zaprezentowała uczestnikom System KAN-therm WALL, podkreślając jego uniwersalne zastosowanie w nowopowstających, jak i modernizowanych budynkach. Jako przykład wykorzystano jeden z bardziej medialnych obiektów w Polsce, tj. Dom Marzeń z programu TVN. Zaprezentowaliśmy też rozwiązania instalacyjne w kilku krakowskich realizacjach, a także najnowsze wydanie magazynu KAN Vision, jak zwykle dostępne na firmowych stoisku wystawienniczym.
źródło i zdjęcia: KAN