Działalność FAKRO idealnie wpisuje się w najnowsze marketingowe trendy. Siedziby FAKRO zostały wyposażone w dozowniki z zapachem firmowym. Unikatowy zapach skomponowany jest z przeplatających się nut jabłka i bergamotki, które zestawione są ze współgrającymi aromatami drzewa sandałowego, oliwnego oraz cedru, a także szczypty wanilii.
Można poczuć go przekraczając próg recepcji, sal konferencyjnych, sal szkoleniowych i montażowych.
Zapach prezentowany będzie również w wybranych salonach oferujących stolarkę pionową INNOVIEW podkreślając wyjątkowość okien fasadowych, ich najwyższą jakość i ekskluzywny styl.
Dla szerszego grona zapach FAKRO dostępny jest również w postaci gadżetu – ożywczego odświeżacza samochodowego.
- "Obecnie marketing zapachowy to jedna z dziedzin wspierających sprzedaż bezpośrednią. Właściwie dobrany aromat może skutecznie wpływać na człowieka, na jego nastrój, samopoczucie, decyzje. Zapachu nie można zignorować, jest odbierany niezależnie od naszej woli, a odpowiednio dobrany sprawia, że Klienci identyfikują go z firmą i postrzegają jako bardziej ekskluzywną, sprzedającą produkty o wyższej jakości." – komentuje Sławomir Gawlik – Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
źródło i zdjęcia: Fakro