Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Nowa kampania telewizyjna marki Komfort: Znajdź swój kawałek podłogi

Wraz z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Komfort, zachęcająca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji najważniejszego miejsca na ziemi – własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w Internecie oraz atrakcyjne promocje w punktach sprzedaży, które udowadniają, że niezwykłą podłogę możemy mieć na wyciągnięcie ręki – niezależnie od zasobności portfela.

Nowa kampania telewizyjna marki Komfort: Znajdź swój kawałek podłogi
Sklepy Komfort Wykładziny i podłogi
komfort.pl
Sklepy Komfort Wykładziny i podłogi
komfort.pl
Dane kontaktowe:
0 801 30 11 30
Srebrzyńska 14, 91-074 Łódź

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Chwila wytchnienia po ciężkim dniu pracy? Sobotnie popołudnie pełne gwaru i dobrej zabawy? A może rodzinny poranek przy wspólnym śniadaniu? Dom budzi w każdym z nas zupełnie różne skojarzenia - najważniejsze jednak, by był miejscem, do którego chce się wracać. Indywidualne podejście do domowej atmosfery stało się inspiracją dla nowej kampanii telewizyjnej marki KOMFORT, która podkreśla, że znalezienie "własnego kawałka podłogi" stanowi prawdziwy fundament do stworzenia doskonałej aranżacji wnętrza.

Czerwcowy spot nawiązuje stylistycznie do poprzednich kreacji wizualnych, przedstawiając parę podejmującą niezwykle istotną decyzję zakupową tj. wybór odpowiedniej podłogi.

– "Postawiliśmy na swoiste połączenie czerni i bieli – dosłownie i w przenośni. On - szukający klasycznych, ciemnych rozwiązań, ona - stawiająca na jasne, eleganckie tony - razem tworzą prawdziwie harmonijne połączenie. W ten sposób chcieliśmy podkreślić różnorodność gustów naszych klientów, a także niełatwą sztukę łączenia potrzeb, którą znacznie łatwiej wypracować, gdy możemy wybierać z szerokiego wachlarza produktów" – wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu w Sklepach Komfort.

Całość przekazu wzmacnia i podkreśla wykorzystanie coveru popularnego utworu "Mój jest ten kawałek podłogi", który w błyskotliwy i nieco przewrotny sposób nawiązuje do sytuacji przedstawionej w spocie.

Letnia odsłona kampanii to nie tylko doskonały pretekst do zaprezentowania oferty marki, ale wyjście naprzeciw klientom, którzy wykorzystują okres wakacyjny do przeprowadzenia długo wyczekiwanych  remontów – Komfort przygotował bowiem atrakcyjne promocje, uzupełniające przekaz kampanii reklamowej.

Koncepcja kreatywna oraz produkcja spotu to efekt współpracy Komfortu z agencją kreatywną Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia, natomiast uzupełnieniem kampanii będą szerokie działania w Internecie, które wspiera agencja They.pl.

ZOBACZ SPOT REKLAMOWY

A jaki jest Twój wymarzony kawałek podłogi?

źródło i zdjęcia: Sklepy Komfort