W spotkaniu uczestniczyło szesnastu przedstawicieli firm. Jego celem było przedstawienie współpracy i biznesowych relacji pomiędzy Polską a Danią.
Pochodząca z Polski firma FAKRO, producent okien dachowych, schodów strychowych i dodatków, od czterech lat zdobywa także zaufanie duńskich klientów.
Firma FAKRO Dania została założona na początku 2013 roku. Prowadzi sprzedaż produktów marki FAKRO za pośrednictwem sieci dealerskiej obejmującej prawie 400 punktów sprzedaży.
Jak wskazują doświadczenia FAKRO, Duńczycy chętnie sięgają po produkty firmy, doceniając ich zalety – wysoką jakość, funkcjonalność i design.
- "Mieszkańcy Danii potrzebują i często wybierają białe okna poliuretanowe, głównie wyposażone w panel U3 i rozmiarach 78 x 140 cm. W bieżącym roku FAKRO Dania sprzedało prawie 100 okien typu Galeria. Biorąc pod uwagę tamtejszą architekturę popularnością cieszą się okna typu F i C stosowane na dachach o kocie nachylenia mniejszym niż 15 stopni" – komentuje Jon Tougaard, dyrektor handlowy FAKRO Dania.
Jak wiadomo z Dani pochodzi główny konkurent firmy FAKRO.
- "Konkurencja, pod warunkiem, że jest sprawiedliwa, jest bardzo potrzebna. Dzięki niej firma rozwija się, a klienci finalnie otrzymują jeszcze lepszą ofertę" – uzupełnia Jon Tougaard.
źródło i zdjęcia: Fakro