Kampania FAKRO - ŻYJ Z WIZJĄ

"Jako trener mogę powiedzieć z pełnym przekonaniem W ŻYCIU TRZEBA BYĆ WIERNYM SWOJEJ WIZJI pozostając otwartym na nowe rozwiązania.  Trzeba umieć spojrzeć szerzej na rzeczywistość nie zapominając o detalach.  Dlatego wybrałem najlepszych – okna dachowe i pionowe marki FAKRO" - Adam Nawałka.

Kampania FAKRO - ŻYJ Z WIZJĄ
Fakro Schody strychowe segmentowe, nożycowe
Dane kontaktowe:
18 444 04 44
Węgierska 144/A 33-300 Nowy Sącz
Zobacz firmę w innym dziale: Okna dachowe

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Dnia 22 maja 2017 ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą jest trener Adam Nawałka.  Jego postawa na boisku sportowym jaki i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych.

Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii.  Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.

FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą...jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu.

- "Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów"  – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.

Adam Nawałka przyłączył się również do idei służącej rozwojowi gospodarczemu Polski oraz budowaniu kapitału społecznego, którą krzewi fundacja POMYŚL O PRZYSZŁOŚCI.

Kampania będzie obejmować działania w prasie, internecie, telewizji oraz w punktach sprzedaży.

źródło i zdjęcia: Fakro