Złoty medal Polaków na Mistrzostwach Świata w Narciarstwie Klasycznym 2017 w skokach drużynowych w Lahti i dumne dźwięki Mazurka Dąbrowskiego spełniły marzenia wszystkich kibiców i… rozbudziły apetyt na więcej. Polacy prowadzą w klasyfikacji drużynowej Pucharu Świata i choć zawody te nie wliczają się do klasyfikacji generalnej Pucharu Świata, mamy nadzieję, że w Planicy szczęście naszych skoczków nie opuści i kolejny raz pokażą na co ich stać. A Letalnica, jedna z największych skoczni do lotów narciarskich na świecie, okaże się szczęśliwa. Czekają nas finałowe spotkania w walce o Kryształową Kulę – trofeum wieńczące kilkumiesięczne zmagania w dążeniu na szczyt w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz walka o tzw. Małą Kryształową Kulę, przyznawaną w Pucharze Świata w lotach narciarskich. Ostatnie zawody Pucharu Świata w skokach rozgrywane będą w dniach 22-26 marca 2017 r. Dwa pierwsze dni przeznaczone zostaną na treningi i skoki kwalifikacyjne. W piątek (24 marca) oraz w niedzielę (26 marca – finał!) rozegrają się konkursy indywidualne w lotach narciarskich, zaś w sobotę zawody drużynowe. Trzymamy kciuki za naszych skoczków, licząc na kolejne sukcesy!
Ekspozycja marki na imprezie międzynarodowej
Marka KAN-therm, jeden ze sponsorów imprezy, zostanie wyeksponowana na dwóch ledowych displayach oraz siedmiu flagach, ulokowanych w najbardziej widocznych miejscach.
– "Cieszymy się, że kolejny raz marka KAN-therm może uczestniczyć w tego typu wydarzeniu. Firma od zawsze wspiera poczynania polskich sportowców, a finał zawodów Pucharu Świata w Planicy jest jednym z tych spotkań, na których nie może nas zabraknąć. Będziemy tam gościć z prawdziwą dumą i satysfakcją" – wyjaśnia Grzegorz Lach, Dyrektor Handlowy firmy KAN.
– "Nie tylko z racji sukcesów, jakie odnoszą polscy skoczkowie w tym sezonie, ale również z powodu międzynarodowej wagi wydarzenia. Ekspozycja logo polskiej firmy na tak prestiżowej imprezie to szansa na zapisanie się marki w świadomości inwestorów spoza granic naszego kraju".
Warto przy tym dodać, że Planica, jako miejsce rozegrania zawodów finałowych Pucharu Świata, będzie w tych dniach obecna w większości mediów na świecie, nie tylko w relacjach na żywo, ale również w późniejszych materiałach prasowych. Jest to więc doskonałe miejsce na zaznaczenie obecności marki KAN-therm na rynkach międzynarodowych.
Produkty o światowym zasięgu
Firma KAN dostarcza swoje produkty do wielu europejskich krajów, będąc liderem w branży instalacyjnej i grzewczej. Dzięki obecności firmy na finałowych zawodach Pucharu Świata w Planicy jej zasięg komunikacyjny znacznie się zwiększy, a potencjał produktów wraz z innowacyjnymi rozwiązaniami instalacyjnymi zostanie wykorzystany w kolejnych światowych inwestycjach. Zakończenie sezonu zimowego to jednoczesne wyczekiwanie cieplejszych miesięcy, kiedy inwestorzy (zarówno firmy, jak i klienci indywidualni) ruszają z remontami i większymi realizacjami. Im wcześniej podejmą decyzję o odpowiedniego wyborze systemu instalacyjnego, tym większa pewność, że kolejną zimę przywitają w komfortowych pod względem termicznym pomieszczeniach.
Marka KAN-therm, życzy najwyższych lotów polskim skoczkom!
źródło i zdjęcia: KAN