To jedyny tego typu program w Polsce. Nigdy dotąd uczestnicy reality show sami, od początku do końca, nie budowali domu. W "Domu Marzeń" zastosowano wysokiej jakości produkty, których użytkowanie zapewni komfort
i bezpieczeństwo jego mieszkańcom. Za pośrednictwem kolejnych odcinków, uczestnicy i telewidzowie mogli poznać zalety okien dachowych preSelect i okien kolankowych marki FAKRO. Elementem wyposażenia domu były również, chroniące pomieszczenie przed nadmiernym nagrzaniem, markizy zarówno do okien pionowych, jak i dachowych oraz wewnętrzne rolety plisowane.
- "Wraz z zespołem FAKRO z zapartym tchem śledziliśmy losy par w programie "Dom Marzeń", każdy miał swoich faworytów. Zwycięzcom – Marzenie i Richardowi Mitan – serdecznie gratulujemy". Jesteśmy pewni, że nasze produkty ich nie zawiodą – podsumowuje Renata Damasiewicz, specjalista ds reklamy w firmie FAKRO.
Ponadto od września do listopada br. na antenie TVN Style będzie można obejrzeć powtórki programu.
- "Wszystkich, którzy nie mieli jeszcze okazji obserwować zmagań uczestników oraz montażu i funkcjonalności produktów marki FAKRO, zachęcamy do obejrzenia powtórek. Program nie tylko ma charakter rozrywkowy. Za jego pośrednictwem możemy dowiedzieć się wielu praktycznych rzeczy, niezbędnych podczas budowania domu oraz poznać najnowocześniejsze technologie i produkty budowlane". – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO.
źródło i zdjęcia: Fakro