"Po prostu Nice" - pierwsze metamorfozy punktów handlowych Nice

Kampania "Po prostu Nice" nabiera rozpędu. Już blisko 20 punktów handlowych Nice na terenie całej Polski zostało wyposażonych w nowe ekspozycje produktowe. Odświeżenie punktów handlowych to jedno z najważniejszych założeń przyjętej strategii. Dzięki systematycznie realizowanemu programowi firma Nice chce wyraźnie zaprezentować podstawowe przewagi rynkowe nad konkurencją.

"Po prostu Nice" - pierwsze metamorfozy punktów handlowych Nice
Nice Polska Automatyka do bram i rolet
Dane kontaktowe:
22 759 40 00
Parzniewska 2 A 05-800 Pruszków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Kampania "Po prostu Nice" - pierwsze metamorfozy punktów handlowych Nice Standard ekspozycji produktów ma duży wpływ na decyzję zakupową ostatecznego użytkownika automatyki. Modułowa struktura ekspozycji sprawia, że można ją zastosować praktycznie w każdym punkcie handlowym, bez względu na jego powierzchnię oraz dotychczasowy wystrój. Tło ekspozycji produktowej w ramach kampanii "Po prostu Nice" stanowi fototapeta, której wysokość można dostosować do wysokości punktu handlowego. Zawiera ona wszystkie najważniejsze hasła wykorzystywane w kampanii reklamowej oraz podkreśla główne cechy najsilniejszych, najbezpieczniejszych oraz najnowocześniejszych produktów – po prostu Nice!

W centralnym punkcie ekspozycji produktowej umieszczony jest telewizor, na którym emitowane są materiały prezentujące podstawowe funkcjonalności produktów Nice. Najciekawsze filmy eksperckie skupiają uwagę klienta w punkcie handlowym oraz potwierdzają prezentowane przewagi rynkowe. Z kolei same produkty wystawione są na dedykowanych ekspozytorach. Aby podkreślić ich nowoczesność, ekspozytory są podświetlane światłami LED.

Za nami już pierwsze metamorfozy naszych punktów handlowych. Serdecznie zapraszam do naszych Partnerów Handlowych, którzy skorzystali z unikatowej możliwości odświeżenia oblicza swojego miejsca sprzedaży. W ten sposób każdy na własne oczy będzie miał okazję przekonać się, jak duże znaczenie dla podjęcia decyzji zakupowej ma odpowiednia ekspozycja produktów. W najbliższych tygodniach należy spodziewać się realizacji kolejnych metamorfoz punktów handlowych – zauważył Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Więcej zdjęć na naszym profilu: www.facebook.com/NiceAutomatyka
Bądź na bieżąco - polub nasz profil na Facebooku!

www.nice.pl

Nice Polska - należąca do grupy Nice, obecna na polskim rynku od 1996 roku, jest największym na rynku dostawcą inteligentnych i kompleksowych systemów zarządzania automatyką domową oraz producentem segmentowych bram garażowych. Obecnie Nice z obrotami na poziomie ponad 270 mln euro jest obecny na najważniejszych światowych rynkach w ponad 100 krajach na świecie, w Europie Zachodniej i Wschodniej, przez Stany Zjednoczone, Bliski Wschód oraz Afrykę. Na polskim rynku w ofercie Nice Polska dostępne są również produkty elero oraz KINGgates, a w sieciach marketów budowlanych produkty Mhouse i Moovo.

źródło i zdjęcie: Nice