Tour de Pologne to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez sportowych w Polsce. Pierwsza edycja zawodów odbyła się we wrześniu 1928 roku. Dzisiaj Tour de Pologne to międzynarodowy wyścig kolarski z niezwykle bogatą tradycją. FAKRO jest partnerem dwóch z siedmiu etapów tego wyścigu: z Jaworzna do Nowego Sącza i z Nowego Sącza do Zakopanego. W dniach 5 i 6 sierpnia zawodnicy Tour de Pologne, zawitają do Nowego Sącza, gdzie mieści się główna siedziba firmy FAKRO.
FAKRO chętnie angażuje się we wszelkie inicjatywy, które służą rozwojowi i promocji Polski. Firma od samego początku swojej działalności wspiera sportowców i różne wydarzenia sportowe. Od 2004 roku firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Sport jako stały element kultury masowej stanowi dzisiaj jedno z atrakcyjniejszych narzędzi promocji. Jego popularność, towarzyszące mu emocje, naturalna rywalizacja, a także elementy wychowawcze, sprawiają, że staje się doskonałym nośnikiem promocyjnym.
Sponsorowanie sportu sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, uczciwą rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. Wybieramy przy tym prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do naszych międzynarodowych działań eksportowych - tłumaczy zaangażowanie firmy Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
Firma FAKRO stara się także propagować sport jako zdrowy styl życia wśród pracowników. Ogromna w tym zasługa właściciela marki, Ryszarda Florka, zapalonego narciarza i tenisisty, który swoją sportową pasją stara się zarażać innych.
źródło i zdjęcia: FAKRO