Firma FAKRO znalazła rozwiązanie - stosowanie markiz zewnętrznych pozwoli cieszyć się przyjemnym chłodem nawet w czasie upałów. Taką ideę propaguje ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa nowego produktu FAKRO - markiz Solar do okien pionowych oraz dachowych. Widzowie wielu stacji telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN 24, Polsat News, TVN Style przez ponad miesiąc będą mogli zobaczyć billboard sponsorski FAKRO prezentujący ten nowatorski produkt.
Markiza Solar to innowacyjne rozwiązanie, stanowiące połączenie skutecznej ochrony poddasza przed nagrzewaniem, z najwyższym komfortem obsługi. Montowana na zewnątrz okna, markiza absorbuje promieniowanie słoneczne już przed szybą i emituje ciepło na zewnątrz nie dopuszczając do nagrzania wnętrza. Chroni pomieszczenie do osiem razy skuteczniej niż rolety wewnętrzne.
Markiza jest wyposażona w inteligentny system automatycznego uruchamiania w zależności od nasłonecznienia. Nie wymaga podłączenia do sieci elektrycznej, ponieważ zasilana jest energią słoneczną.
Kampania telewizyjna jest uzupełnieniem prowadzonej już od kilku miesięcy szerokiej akcji reklamowo - informacyjnej. Jej celem jest uświadomienie potrzeby ochrony przed nadmiernym nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni przez zastosowanie markiz zewnętrznych jako optymalnego rozwiązania. Akcja złożona jest z wielu elementów. Najwięcej informacji pojawia się w prasie branżowej budowlanej oraz portalach internetowych związanych z budownictwem, urządzaniem wnętrz i tematyką kobiecą.
Sprzedaż markiz sterowanych elektrycznie do okien pionowych wsparta będzie promocją dla Klientów indywidualnych - "All inclusive". Inwestując w zakup markizy, Klient będzie mógł zyskać skuteczną ochronę przed nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni oraz zwrot części poniesionych kosztów na jej zakup.
Zapraszamy do obejrzenia filmów edukacyjnych na temat ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem oraz billboardy sponsorskiego na stronie internetowej FAKRO www.fakro.pl.