Jeszcze nie tak dawno, w latach 80. klient nie miał praktycznie żadnego wyboru, swoje potrzeby zaspokajał kupując to co w danym momencie było dostępne. Dzisiaj potrzeby i oczekiwania klientów są bardzo duże. To co jeszcze niedawno było produktem luksusowym staje się standardem. To właśnie zmianie oczekiwań klientów oraz zmianie sytemu prawnego w Europie musimy wspólnie sprostać. Rynek budowlany nasycił się, coraz mniej się buduje. W konsekwencji, zarówno producenci jak i wykonawcy muszą dostosować się do zmian. Ma nam w tym pomóc nowa, innowacyjna formuła spotkań – tłumaczy Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.
Tegoroczne szkolenia przyjęły formę warsztatów biznesowych. Zajęcia prowadzone w małych grupach pozwalają w pełni zaangażować wszystkich uczestników. Wzbogacony o ćwiczenia i materiały audiowizualne program warsztatów mobilizuje do współpracy, pokazuje jak budować relację z klientami.
Nowa forma spotkała się z naszym ogromnym uznaniem – aktywny udział w szkoleniu wszystkich uczestników, ciekawe tematy i zadania sprawiły, że czas mijał bardzo szybko i naprawdę nikt nie przejawiał oznak znużenia, co na innych szkoleniach niestety często się zdarza – tak o szkoleniu w firmie FAKRO powiedział Szymon Bandyk, Dyrektor TRAPEZCARBO.
Chciałbym podziękować w imieniu Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy Oddziału Małopolskiego za zorganizowanie szkolenia w firmie FAKRO. Dekarzom zrzeszonym jak i niezrzeszonym w Polskim Stowarzyszeniu Dekarzy szkolenie bardzo się podobało. W materiałach szkoleniowych znalazły się tematy potrzebne zarówno dla wykonawców jak i handlowców. Uświadomiły jak istotną rolę odgrywa kreatywność handlowców i wykonawców – powiedział Marek Tynka, Prezes PSD oddział Małopolski.
Szkolenia w siedzibie firmy FAKRO prowadzone są od 2003 roku. W ciągu ostatnich pięciu lat firma przeszkoliła ponad 50 0000 przedstawicieli branży budowlanej. Tylko tej zimy, firmę FAKRO w Nowym Sączu odwiedzi ponad sześćdziesiąt grup – blisko 3000 osób z szesnastu krajów z całego świata. Jak podkreśla Paweł Kołbon, kierownik Działu Szkoleń: Szkolenia w firmie to tylko pierwszy etap. Po zakończeniu sezonu zimowego, nasi pracownicy będą kontynuować szkolenia na terenie całej Polski.
W programie trzydniowej konferencji szkoleniowej przewidziano także czas na rekreację i odpoczynek. Po intensywnej pracy goście mają okazję skorzystać z przejażdżki quadami, skuterami śnieżnymi czy spróbować swoich sił na sankostradzie.
Serce FAKRO znajduje się na Sądecczyźnie. Cieszymy się, że możemy pokazać gościom nie tylko naszą firmę, ale i piękne okolice, w których mieszkamy – komentują pracownicy firmy. źródło i zdjęcia: FAKRO