Strategia internacjonalizacji dywizji Technologii okien i drzwi Grupy Roto
W 2014 r. ponownie udaje się ją zrealizować dzięki konsekwentnemu nastawieniu na korzyści dla klienta i wartościom "german made", cenionym na całym świecie.
Mimo per saldo negatywnych wpływów rynkowych Grupa Roto ma nadzieję utrzymać rekordowo wysokie obroty z 2014 roku w wysokości 658 mln. euro. Już obecnie Michael Stangier przewiduje, że kolejny rok dobrej koniunktury firmy jest "bardzo prawdopodobny". Ponadto prezes zarządu ds. finansowych podkreślił przed międzynarodowym gronem dziennikarzy w Wenecji zdrową kondycję gospodarczą firmy, która umożliwia m.inn. realizację "zaplanowanych akwizycji".
Celowa strategia internacjonalizacji dywizji Technologii okien i drzwi Grupy Roto przynosi rezultaty także w 2014 roku. Dzięki niej dostawca komponentów do budownictwa potrafił w niekorzystnym otoczeniu rynkowym relatywnie dobrze utrzymać swoją pozycję, poinformował prezes zarządu podczas 9. Międzynarodowej Konferencji Prasowej. Działalność w skali globalnej stanowi ponadto ważną podstawę ambitnego planu osiągnięcia w 2015 obrotów na takim samym poziomie, jak w roku ubiegłym.
Roto chciałoby także w przyszłości budować swoją pozycję światowego gracza przy pomocy rynkowej oferty produktów i usług, profesjonalnej struktury procesów i organizacji oraz żywej dewizy "Blisko klienta". To samo dotyczy też skutecznego wdrażania wartości "german made".
źródło i zdjęcia: Roto