Poświęcona tematom sponsoringu i planom piłkarskiej drużyny narodowej konferencja, odbyła się 2 października w Hotelu Polonia Palace w Warszawie, na kilka dni przed meczem polskiej reprezentacji piłki nożnej z Niemcami.
Spotkanie zgromadziło dziennikarzy, polityków, działaczy, a także patronów pragnących poznać plany naszej drużyny oraz taktykę na najbliższy mecz. Rozmawiano też o współpracy biznesu i sportu.
Na spotkaniu nie mogło zabraknąć przedstawiciela firmy FAKRO, która na mocy podpisanej w sierpniu umowy przedłużyła współpracę z piłkarską drużyną narodową.
Kontrakt sponsorski, zgodnie z którym FAKRO jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, będzie obowiązywał przez najbliższe cztery lata.
Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. Firma FAKRO, sprzedając swoje produkty w ponad 50-ciu krajach, reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny - zadeklarował Janusz Komurkiewicz.
Firma FAKRO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ta rodzima, globalna firma nadal pozostanie sponsorem Reprezentacji Polski na najbliższe cztery lata i dalej, jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski, będzie wspierać naszą drużynę narodową - tak współpracę z firmą FAKRO skomentował Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
FAKRO już od dziesięciu lat wspiera piłkarską drużynę narodową. Od sierpnia 2014 r. oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej został również mający swoją siedzibę na Sądecczyźnie, renomowany producent bram, drzwi i ogrodzeń, firma WIŚNIOWSKI.
Obecny podczas konferencji Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji piłki nożnej, tak skomentował współpracę sportu z biznesem:
Biznes i sport są to dwie współpracujące maszyny, które bez siebie nie mogą działać. Spotkaliśmy sie w takim miejscu, w takim czasie, gdzie firma FAKRO i firma WIŚNIOWSKI daje okno na świat, jak i bramę na świat. Ta olbrzymia przestrzeń dla sportu jest bardzo ważna. Zawsze podkreślałem, aby dobrze funkcjonować trzeba głęboko oddychać i mieć zapasy tego tlenu zarówna na 90 min, ale i na dogrywkę - patroni dają nam ten dodatkowy oddech. Mam nadzieję, że firmy te są nie tylko sponsorami, ale także kibicami polskiej piłki, polskiej reprezentacji i to wsparcie jest najważniejsze dla nas trenerów jaki i zawodników. Sponsoring w sporcie odgrywa coraz większą rolę i to ma swoje przełożenie na jakość sportu.
Przed nami sportowe emocje. 11 października 2014 r. na Stadionie Narodowym zostanie rozegrany mecz Polska - Niemcy, najważniejszy test reprezentacji Polski na drodze do awansu do Euro 2016.
Trzymamy kciuki.
źródło i zdjęcia: FAKRO