Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Nowy wizerunek KAN na Targach Grupy SBS

Wszystkie systemy instalacyjne KAN-therm, nowości,  a także najnowszą szatę graficzną swoich materiałów informacyjnych prezentowała spółka KAN na ostatnich branżowych Targach Grupy SBS w Strykowie k/Łodzi.

Nowy wizerunek KAN na Targach Grupy SBS
KAN KAN-therm - nowoczesne instalacje wodne i grzewcze
kan-therm.com
KAN KAN-therm - nowoczesne instalacje wodne i grzewcze
Dane kontaktowe:
85 749 92 00
Zdrojowa 51, 16-001 Białystok-Kleosin

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Grupa SBS to sieć sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych, która jest organizatorem jednej z największych branżowych imprez targowych w Polsce, dedykowanej profesjonalistom: instalatorom, projektantom i handlowcom. W tegorocznej edycji targów wzięło udział ponad 80 wystawców z branży i odwiedziło je tysiące zwiedzających. - Te targi to dla nas ważne wydarzenie i doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów z instalatorami i projektantami, a także poznania opinii na temat naszych systemów oraz firmy KAN wśród naszych klientów - mówi Małgorzata Słomińska-Wicher, dyrektor ds. marketingu w KAN. Podczas targów spółka prezentowała swój sztandarowy produkt – system KAN-therm wraz z cała grupą nowych produktów wdrożonych do oferty. W Systemie KAN-therm Push Platinum były to złączki skręcane z gwintami zewnętrznymi dla średnic 14x2 i 18x2,5. W Systemie KAN-therm PP zaprezentowano nowe rodzaje grzybkowych zaworów odcinających zgrzewanych z rurami.

Nowy wizerunek KAN na Targach Grupy SBS. Spółka jest w trakcie rebrandingu, który polega m.in. na odświeżeniu wizerunku i zmianie szaty graficznej elementów jej komunikacji. Targi stały się znakomitą okazją do prezentacji tych nowinek instalatorom i projektantom. - Pokazaliśmy nową linię 12 –stronicowych folderów systemowych, które zastąpiły dwustronne ulotki - dodaje Małgorzata Słomińska-Wicher. - To pierwsze materiały, przygotowane w oparciu o nową szatę graficzną. Również targowe stoisko KAN nawiązywało do układu graficznego folderów - na każdej ścianie prezentowany był inny system instalacyjny KAN-therm: Push Platinum, Push, Press, PP, Steel, Inox, Sprinkler i Automatyka. Odwiedzający stoisko KAN mieli okazję do wyrażenia opinii o firmie KAN i jej produktach za pośrednictwem ankiety. Zwiedzający targi dowiedzieli się również, że w drugiej połowie maja rusza nowa akcja promocyjna - dwa konkursy KAN, jeden skierowany do instalatorów, drugi do projektantów, w których nagrodą jest m.in. samochód Mercedes Citan czy ploter HP Designjet.

Źródło: KAN

Więcej