PORTA KMI POLAND S.A. wdrożyła projekt nowych kart gwarancyjnych w wersji cyfrowej, które zastąpiły dotychczasowe książeczki gwarancyjne i umożliwiły szybszą i bardziej przyjazną komunikację personelu firmy z klientami.
Działanie Wirtualnej Karty Gwarancyjnej
Do każdego produktu dołączana jest pojedyncza kartka, na której klient znajdzie podstawowe warunki gwarancji oraz kod QR i link. Zeskanowanie kodu lub kliknięcie w link przekieruje kupującego do elektronicznej wersji karty, zawierającej szczegółowe informacje o produkcie.
Interaktywny plik zawiera również poradnik i wiele innych praktycznych informacji, w tym m.in. audiowizualne instrukcje pozwalające na szybkie zapoznanie się ze specyfiką produktu.
Nowa funkcja personalizacji
Dzięki polu "Personalizacja" klienci już na etapie składania zamówienia zyskują możliwość wpisania indywidualnego komunikatu. Może to być np. nazwa pomieszczenia lub inwestycji, do których kupowany jest produkt PORTA. Ułatwi to m.in. znalezienie wskazówek związanych z montażem zakupionego przedmiotu.
Jeżeli pole nie zostanie wypełnione, system sam umieści w nim określony opis. Pole "Personalizacja" jest widoczne na karcie gwarancyjnej, na podglądzie złożonego zamówienia oraz na etykiecie produktowej.
PORTA 360 - poprawa doświadczeń klientów
Cyfryzacja procesów, nazwana przez firmę mianem PORTA 360, to spójny projekt zmierzający do poprawy doświadczeń klientów. Systemy korzystające z wielu nowych technologii pozwalają na indywidualizację ścieżki informacyjnej klienta.
Źródło i zdjęcia: Porta KMI Poland