Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Wirtualna Karta Gwarancyjna PORTA DRZWI

PORTA DRZWI wprowadza Wirtualne Karty Gwarancyjne, będące zamiennikami tradycyjnych kart w wersjach papierowych. To kolejny krok firmy na drodze do zrealizowania projektu PORTA 360 skupiającego się na cyfryzacji procesów i na poprawie doświadczeń zakupowych klientów.

Wirtualna Karta Gwarancyjna PORTA DRZWI
Porta KMI Poland Drzwi wewnątrzlokalowe i wejściowe, drzwi techniczne, naświetla, ościeżnice
www.porta.com.pl
Porta KMI Poland Drzwi wewnątrzlokalowe i wejściowe, drzwi techniczne, naświetla, ościeżnice
Dane kontaktowe:
58 677 81 00
Szkolna 54, 84-239 Bolszewo

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

PORTA KMI POLAND S.A. wdrożyła projekt nowych kart gwarancyjnych w wersji cyfrowej, które zastąpiły dotychczasowe książeczki gwarancyjne i umożliwiły szybszą i bardziej przyjazną komunikację personelu firmy z klientami.

Działanie Wirtualnej Karty Gwarancyjnej

Do każdego produktu dołączana jest pojedyncza kartka, na której klient znajdzie podstawowe warunki gwarancji oraz kod QR i link. Zeskanowanie kodu lub kliknięcie w link przekieruje kupującego do elektronicznej wersji karty, zawierającej szczegółowe informacje o produkcie.

Interaktywny plik zawiera również poradnik i wiele innych praktycznych informacji, w tym m.in. audiowizualne instrukcje pozwalające na szybkie zapoznanie się ze specyfiką produktu.

Od dłuższego czasu mocno stawiamy na rozwój technologii, dlatego pomysł zamiany karty papierowej na elektroniczną był dla nas naturalny. Oprócz atutów dla klienta, projekt Wirtualnej Karty Gwarancyjnej ma też duży potencjał rozwojowy. Łatwo połączyć go z większym systemem lub dodać nowe moduły. Duże znaczenie miał też dla nas fakt oszczędności papieru, wpisujący się w proekologiczne działania PORTA DRZWI - mówi Grzegorz Białczak, Wiceprezes Zarządu PORTA KMI Poland.

Nowa funkcja personalizacji 

Dzięki polu "Personalizacja" klienci już na etapie składania zamówienia zyskują możliwość wpisania indywidualnego komunikatu. Może to być np. nazwa pomieszczenia lub inwestycji, do których kupowany jest produkt PORTA. Ułatwi to m.in. znalezienie wskazówek związanych z montażem zakupionego przedmiotu.

Nowa funkcja personalizacji
Nowa funkcja personalizacji

Jeżeli pole nie zostanie wypełnione, system sam umieści w nim określony opis. Pole "Personalizacja" jest widoczne na karcie gwarancyjnej, na podglądzie złożonego zamówienia oraz na etykiecie produktowej.

PORTA 360 - poprawa doświadczeń klientów 

Cyfryzacja procesów, nazwana przez firmę mianem PORTA 360, to spójny projekt zmierzający do poprawy doświadczeń klientów. Systemy korzystające z wielu nowych technologii pozwalają na indywidualizację ścieżki informacyjnej klienta.

Klient otrzyma dane o produktach i procesach w chwilach, kiedy będzie ich najbardziej potrzebował. Ułatwi mu to przeglądanie oferty, dobór i montaż drzwi - podsumowuje Grzegorz Białczak z PORTA KMI Poland.

Źródło i zdjęcia: Porta KMI Poland