Wiodąca na świecie firma, dostarczająca wielkoformatowe powierzchnie wykończeniowe, zaprasza na swoje stoisko podczas Salone del Mobile. W trakcie targów Cosentino zaprezentuje nowe kolekcje Dekton i przełomową technologię Silestone HybriQ+, a także wszechstronność swoich materiałów stosowanych w kuchniach, łazienkach i na okładzinach.
Część ekspozycji, przeznaczona dla marek Silestone i Sensa, będzie kontynuacją projektu Szymona Hanczara stworzonego specjalnie na Targi Warsaw Home. Szereg wydarzeń zaplanowano również w mediolańskim showroomie Cosentino City.
Milano Design Week i Salone del Mobile to wydarzenia, których entuzjaści designu nie mogą przegapić ze względu na ich ogromny prestiż na całym świecie.
W tym roku długo wyczekiwany Milano Design Week powraca do międzynarodowego kalendarza z nową siłą, w połączeniu z Fuorisalone i Salone del Mobile, które świętują właśnie 60. edycję. Tematem przewodnim targów będą zmiany zachodzące na świecie i zrównoważony rozwój.
Zaangażowanie Cosentino w świadomą produkcję dowodzi wkładu firmy w ekologiczną transformację branży architektonicznej i budowlanej.
Salone, a także Fuorisalone i Design Week będą okazją do zastanowienia się przez pryzmat materiałów nad gospodarką o obiegu zamkniętym, rozpowszechnianiem energii odnawialnej, nowymi technologiami czy optymalizacją procesów produkcyjnych.
Mediolan po raz kolejny stanie się sceną, na której projektanci i firmy będą dyskutować o zmianach zapoczątkowanych poprzez właściwe projektowanie. Solidny program Cosentino skoncentruje się na trzech głównych obszarach: stoisku na targach S.Project (Rho Fiera Milano), obecności na Furiosalone poprzez współpracę z projektantami oraz działaniach w Cosentino City Milano.
Cosentino na S.Project i Salone del Mobile
Cosentino znajdziemy na S.Project (hala 13, stoisko H12) - wystawie poświęconej projektowaniu produktów oraz dekoracyjnym rozwiązaniom do aranżacji wnętrz. Na stoisku zobaczymy nowości, m.in ultrakompaktową powierzchnię Dekton (nowe kolekcje Kraftizen i Onirika), a także rewolucję w zakresie zrównoważonego rozwoju - technologię HybriQ+ dla Silestone.
Profesjonaliści i goście z całego świata poznają Dekton Kraftizen, produkt neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Drugą nowością będą spieki Dekton Onirika, zainspirowane marmurowymi wzorami. Osiem odważnych kolorów stanowić będzie ukłon w stronę zrównoważonego rozwoju, przyszłościowych innowacji i ponadczasowej elegancji, z których słynie Cosentino.
Fuorisalone 2022
Na Fuorisalone zostaną zaprezentowane wybitne projekty z udziałem Cosentino. Vittorio Grassi Architects przedstawi FRAMES, specjalną instalację zaprojektowaną dla przestrzeni Meliá Milano Masaccio - grę złudzeń optycznych.
Cosentino będzie sponsorem instalacji, dostarczy swoje powierzchnie Silestone Eternal (kolory Marquina i Calacatta Gold), Ethereal Noctis, a także Dekton Laurent i Trillium.
Oficjalne otwarcie stoiska odbyło się 7 czerwca 2022 roku w obecności Joe Bastianicha, nowego ambasadora marki Cosentino we Włoszech. Bastianich jest włosko-amerykańskim przedsiębiorcą i szefem kuchni, a także znaną osobowością telewizyjną, sędzią wielu lokalnych i międzynarodowych programów kulinarnych, w tym Masterchef Italy i Masterchef USA.
Joe Bastianich będzie odpowiedzialny za komunikowanie nowości Cosentino oraz za zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i innowacyjność.
Obecność Cosentino na Targach kończy się, podobnie jak w poprzednich edycjach, udziałem i lokowaniem produktów na stoiskach wiodących międzynarodowych firm. W ten sposób odwiedzający będą mogli podziwiać różne blaty kuchenne Silestone, Dekton lub Sensa by Cosentino na ekspozycjach Antares, Doimo Cucine, Scavolini, Rossana i Walserkuchen, a także na propozycji Riva 1920 na S .Projekt.
Źródło i zdjęcia: Cosentino