UST-M zmienia wizerunek i prezentuje nowe logo

UST-M zmienia wizerunek i prezentuje nowe logo

UST-M odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku jest znakiem zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach. Premiera krajowa nowej identyfikacji wizualnej UST-M odbyła się na targach Grupy PSB w Kielcach, a międzynarodowa nastąpi w dniach 14-18 marca br. na targach ISH we Frankfurcie.

Nowy znak oficjalnie został zaprezentowany w dniu 6 marca 2017 roku, podczas spotkania Zarządu z pracownikami firmy w siedzibie spółki, w Tomaszowie Mazowieckim. Stanowi on unowocześnioną wersję dotychczasowego znaku graficznego i wprowadza równowagę między wizerunkiem a charakterem firmy – nowoczesnego przedsiębiorstwa z określoną strategią biznesową i rynkową.

 

Chcieliśmy, aby nasz symbol był czytelnym drogowskazem dla każdego Klienta poszukującego najwyższej jakości oraz nowatorskich rozwiązań z zakresu uzdatniania wody, centralnego odkurzania oraz instalacji sanitarnych – mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes Zarządu UST-M sp. z o.o. Duet koloru niebieskiego i błękitnego ma odzwierciedlać ewolucję marki i jej atrybuty - przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem oraz bezpieczeństwem. Zmianom towarzyszy również lifting hasła reklamowego, który obecnie brzmi TECHNOLOGIA PRACUJE DLA CIEBIE.

 

Nową odsłonę zyskała również strona internetowa, fanpage firmy na Facebooku oraz poligrafia. Logo wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji, a proces wymiany nośników będzie prowadzony stopniowo. Jestem przekonana, że nowy znak we właściwy sposób odpowiada naszej obecnej, silnej pozycji rynkowej – dodaje Czechowicz-Górna.

Firma powiązana: UST-M Sp. z o.o.

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz