W prowadzonym na firmowym fanpage’u Rotenso konkursie fotograficznym może wziąć udział każdy; zarówno właściciel urządzenia Rotenso, jak i instalator. Wystarczy zacząć obserwować profil marki i przesłać zdjęcie systemu klimatyzacji lub pompy ciepła sygnowanej logo Rotenso. Działania w obszarze social media pokazują, że urządzenia marki na dobre zadomowiły się w polskich wnętrzach. Rotenso szczyci się największą liczbą modeli klimatyzatorów naściennych różniących się od siebie wizualnie.
Marce bliski jest sposób myślenia o klimatyzacji nie tylko jako o elemencie wyposażenia, ale i dekoracji wnętrz. Między innymi temu służy zadanie konkursowe polegające m.in. na przesłaniu zdjęcia urządzenia Rotenso np. zaaranżowanego we wnętrzu. Dla autorów kreatywnych zdjęć urządzeń Rotenso przygotowało atrakcyjne nagrody w postaci kart podarunkowych do sieci popularnych drogerii, a także galanterię skórzaną, markową odzież i torby sportowe.
W sumie w akcji, która potrwa do 30 listopada 2022 r. Rotenso rozda aż 100 wartościowych nagród. Szczegóły akcji na stronie https://rotenso.com/pl/konkurs/.