Thermoval w nowej odsłonie

Thermoval w nowej odsłonie

Firma Thremoval odświeża swój wizerunek - przeprowadziła lifting logo, materiałów firmowych oraz linii opakowań. Powstała także nowa, bardziej funkcjonalna strona internetowa, a do komunikacji z Klientami przygotowane zostały media społecznościowe i inne narzędzia Internetowe.

Jako jeden z liderów rynku produktów ogrzewania elektrycznego ciągle słuchamy potrzeb naszych Klientów. Pewność i doświadczenie wynikające z 20-letniej obecności na rynku zaowocowało setkami tysięcy sprzedanych produktów i wieloma zrealizowanymi z sukcesem projektami. Pozwoliło nam to na opracowanie dopasowanych rozwiązań pod kątem użyteczności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i korzyści dla użytkowników. Klient oczekuje, że zastosowane rozwiązania zapewnią ciepły i przytulny dom, wygodę i komfort użytkowania. Dzisiejszy rynek to nie tylko produkty, ale również sposób komunikowania oferty oraz dostarczania informacji przydatnych klientowi - mówi Anna Skalska, Dyrektor Zarządzająca Thermovala.

Firma Thermoval chce się także dzielić swoją wiedzą na temat elektrycznego ogrzewania, wokół którego narosło wiele mitów. Dlatego też na nowej stronie w "bazie wiedzy" można znaleźć rzetelne informacje oraz porady w tej tematyce.

Zmienia się zatem wizerunek firmy, natomiast wysoka jakość produktów i komplementarność proponowanych rozwiązań pozostają bez zmian. Warto to sprawdzić na www.thermoval.pl

Firma powiązana: Thermoval Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz