W ramach kampanii marka Purmo realizuje działania reklamowe w internecie: sieć kontekstowa, Google, YouTube oraz w social mediach, m.in. ADS FB Purmo. Zaplanowane są również reklamy wizerunkowe Purmo w prasie branżowej, m.in. w Muratorze, M jak mieszkanie, Budujemy Dom. Emisje bilbordu sponsorskiego ruszyły w pierwszych dniach września i obejmują kanały tematyczne telewizji TVN i Polsat.
Marka PURMO zorganizowała również konkurs, w którym do wygrania jest 5000 zł – zadanie polega na zaproponowaniu hasła na 25-lecie obecności Purmo na rynku polskim, które zostanie ocenione przez Jury. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamówić projekt instalacji grzewczej u polecanego projektanta Purmo, co jest równoznaczne z otrzymaniem bonu promocyjnego o wartości 250 zł. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie internetowej marki: www.purmo.pl/konkurs.
Za pomysł oraz kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa smARTcat, zakupem mediów zajął się Dom Mediowy MediaOn, natomiast działania public relations prowadzone są przez agencję Best Brands PR. Koniec pierwszego etapu kampanii reklamowej przewidziany jest na koniec października 2016 , a wyłonienie zwycięzcy konkursu nastąpi 14.07.2017 roku.
Właścicielem marki PURMO jest jeden z największych producentów grzejników i systemów grzewczych na świecie – koncern Rettig ICC.
SPOT PURMO 2016
Firma powiązana: Purmo Group Poland