Warunkiem uczestnictwa w rankingu, podobnie jak w latach poprzednich, była popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii wybrano po 15 sklepów, które w ciągu ubiegłego roku odwiedziła największa liczba osób.
Sklepy biorące udział w plebiscycie oceniano na podstawie 60 kryteriów, podzielonych na 10 grup tematycznych takich, jak: asortyment, informacja o produkcie, procedura zamawiania i dostawy zakupów, sposób płatności, interakcja z klientem, jakość obsługi, łatwość dotarcia do informacji, przejrzystość i budowa strony internetowej, bonusy i pozostałe czynniki.
Dekoria.pl już po raz kolejny została wyróżniona w rankingu organizowanym przez Money.pl, tym razem zajmując pierwsze miejsce wśród sklepów wielobranżowych, a także drugie miejsce w plebiscycie najbardziej przyjaznych sklepów internetowych.
To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, świadczące o tym, że oferowane przez nas produkty oraz usługi zostały docenione przez najbardziej wymagające jury - klientów - komentuje Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy Dekoria.pl.
Ranking sklepów internetowych: www.money.pl/sekcja/ranking-sklepow-internetowych-2013