Zwróciliśmy się do naszych respondentów z prośbą: "prosimy zaznaczyć (w kolumnie A) firmy znane Ci choćby ze słyszenia oraz (w kolumnie B) firmy, których produkty kupiłeś lub zamierzasz kupić do budowy Twojego domu". Respondent mógł do tego wykazu dopisać również dowolne inne firmy. Rozkłady statystyczne uzyskanych odpowiedzi przedstawiają wykresy A, B.
Liczby podane na rozkładzie A określają, jaki procent wszystkich uczestników ankiety (794 osoby) rozpoznaje daną markę. Zatem rozkład ten obrazuje zarówno stopień popularności poszczególnych firm/marek produktów, jak też poziom wiedzy naszych Czytelników.
W obu rankingach (A i B) pierwsza trójka jest taka sama: Hörmann, Krishome, Wiśniowski. Blisko trzech na czterech ankietowanych rozpoznaje markę Hörmann, a blisko połowa zastosowała lub zamontuje bramy tej firmy w swoim domu. 23,2% respondentów zastosuje bramy Krishome. Znaczący udział w rynku ma również firma Wiśniowski (17,3%)