Podczas trwających finałów Ligi Światowej Siatkówki swoją obecność zaznaczyła firma Krispol, producent bram garażowych i rolet. Firma wykorzystała zakończone właśnie rozgrywki międzynarodowe do budowy własnego wizerunku.
Zaangażowanie w sponsoring i marketing sportowy Krispolu dotychczas obejmowało sponsoring w zawodach Strong Man, turniejach siatkówki plażowej i pomoc udzielaną lokalnym klubom. W najbliższych dniach Partnerzy i Dystrybutorzy – wyłonieni podczas programu lojalnościowego, wraz z Krispolem będą mieć możliwość kibicowania Robertowi Kubicy podczas Grand Prix Europy Formuły 1 na torze Nurburgring.
Kibicowaliśmy polskiej reprezentacji od początku sezonu. Gratulujemy naszym siatkarzom czwartego miejsca i dziękujemy za wspaniałe widowisko, którego mogliśmy być świadkami podczas ostatnich spotkań. – mówi Karol Krysiński Prezes Krispolu
Decyzja o zaangażowaniu reklamowym w Ligę Światową była naturalną kontynuacją naszych dotychczasowych działań na tym polu. Możliwość wspólnego kibicowania i emocje związane z meczami biało-czerwonych, dodatkowo uzasadniały decyzję o obecności na Finałach Ligi Światowej. Naszą dewizą jest współpraca w duchu fair play z naszymi odbiorcami w całej Polsce i za granicą, dlatego stawiamy na sport. Siatkówka jest grą zespołową i czystą, w której liczą się umiejętności, a to są wartości niezwykle ważne także dla nas. - dodaje.
Firma powiązana: KRISHOME