Partnerzy handlowi KRISPOL szykują się do przygody

Partnerzy handlowi KRISPOL szykują się do przygody

KRISPOL, producent bram okien i rolet, kończy przygotowania do wielkiego finału programu "Celuj w nagrody". Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie.

Partnerzy handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej "GROM", pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.

O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Wprost przeciwnie – ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8 –10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.

Firma powiązana: KRISHOME

Komentarze

Zobacz inne artykuły
Poprzedni materiał Nowa odsłona serwisu internetowego KRISPOL Następny materiał Wiśniowski na targach w Sztokholmie