Pierwszy etap polegał na pobraniu aplikacji Endomondo na swój smartfon, rejestracji i dołączeniu do znajomych UZIN Utz Polska oraz do akcji dla pracowników. Kolejnym krokiem było używanie aplikacji zawsze podczas aktywności określonych w akcji.
Uczestnicy od 4 lutego do 30 kwietnia zamieniali kilometry na złotówki, rywalizując w takich konkurencjach, jak biegi, w tym na orientację, chodzenie, jazda na rolkach i na rowerze, jazda konna, kolarstwo, kolarstwo górskie i stacjonarne, a także narciarstwo biegowe i zjazdowe, nordic walking, pływanie, snowboard, wędrowanie oraz chodzenie i bieg po bieżni.
Uczestnicy najczęściej wybierali bieganie, wędrówki, nordic walking oraz kolarstwo.Za każdy kilometr UZIN płacił 50 groszy.
Rywalizacja odbywała się w dwóch kategoriach: kobiety i mężczyźni. Każdy zawodnik otrzymał pas ledowy IronRun z kieszenią na smartfona. Zwycięzcami zostali ci, którzy do końca akcji pokonali największą ilość kilometrów.
Zwycięzca pokonał aż 1450,56 km podczas biegów! - Każdy sportowiec, nawet ten ćwiczący amatorsko uwielbia rywalizację. Jeśli działamy w słusznej sprawie, to motywacja do aktywności jest jeszcze większa - mówi Magdalena Remiszewska. - Jesteśmy bardzo dumni z naszej ekipy, dzięki której mogliśmy spełnić marzenia dzieci z domu dziecka. Z pewnością nie jest to ostatnia akcja, którą zorganizowaliśmy – podsumowuje.
W zmaganiach wzięło udział 28 pracowników firmy. Udało się uzbierać 4533,50 zł na wakacje dla dzieci z Domu dziecka w Golance Dolnej.
źródło i zdjęcia: Uzin Utz Polska Sp. z o.o.