- Bardzo dziękujemy wszystkim wykonawcom, którzy zaufali naszej marce i których pozytywne doświadczenia i opinie pozwalają nam się cieszyć tym wyróżnieniem - komentuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o. - Z naszej strony stale staramy się poszerzać naszą ofertę systemów okiennych i "tworzyć RAMY" do skutecznego konkurowania naszych partnerów handlowych na rynku. Niemniej ważne, w tych niezwykle burzliwych czasach, jest jednak również partnerskie i odpowiedzialne podejście do współpracy, tak by wspólnie rozwijać nasze biznesy.
- Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o niezależnym charakterze i szerokim zasięgu – wyjaśnia Pani Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezesa Zarządu ASM - opiera się na spontanicznych wskazaniach wykonawców, którym nie podpowiadamy listy marek do wyboru. W pierwszym kwartale roku przeprowadzamy ogólnopolskie badanie ankietowe wśród sprofilowanych grup wykonawców, aby poznać ich opinie na temat materiałów budowlanych, których używają w codziennej pracy. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Dla każdej kategorii produktowej niezależne badania realizowane są na reprezentatywnej próbie.
źródło i zdjęcie: Aluplast