Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

"Dobra energia dla każdego biznesu" - nowa kampania marki Columbus

Co łączy właścicielkę serwisu wulkanizacyjnego i szkoły baletowej, hodowcę kaktusów i miłośnika rowerowego oraz założyciela SPA dla zwierząt? Cała trójka wzięła udział w najnowszej kampanii marki Columbus, która jest skierowana do właścicieli małych i średnich działalności gospodarczych.

"Dobra energia dla każdego biznesu" - nowa kampania marki Columbus
Columbus Energy Fotowoltaika
columbusenergy.pl
Columbus Energy Fotowoltaika
Dane kontaktowe:
Jasnogórska 9, 31-358 Kraków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Szczegóły kampanii "Dobra energia dla każdego biznesu"

Columbus, najczęściej wybierany dostawca fotowoltaiki w Polsce, w swojej najnowszej kampanii pokazuje, jakie korzyści daje instalacja fotowoltaiczna małym i średnim przedsiębiorcom.

Na potrzeby komunikacji stworzono pięć kreacji, z właścicielami niewielkich biznesów, którzy korzystają z instalacji PV.

Bohater każdego filmu opowiada, z jakich powodów zdecydował się na energię ze słońca i dlaczego to dla niego ważne.

Wszystko odbywa się w lekkiej, humorystycznej konwencji, znanej z wcześniejszych reklam Columbusa.

Pierwszy materiał filmowy promujący kampanię "Dobra energia dla każdego biznesu"

Panuje przekonanie, że instalacja fotowoltaiczna to dobre rozwiązanie dla prywatnego domu lub dużego przedsiębiorstwa, które posiada wielkie obiekty, jak hale produkcyjne czy magazynowe. Tymczasem, wśród naszych klientów jest sporo mikroprzedsiębiorców czy średnich firm, które prowadzą działalność we własnym domu. Poprzez naszą nową kampanię chcemy dotrzeć właśnie do takich przedsiębiorców, pokazać im możliwości, jakie daje fotowoltaika i zwrócić uwagę na oszczędności, które przynosi taka inwestycja - tłumaczy Bartłomiej Solner, Dyrektor Strategii Sprzedaży B2B w Columbus Energy S.A. 

Materiał z hodowcą kaktusów pobił rekord popularności. W nieco ponad tydzień obejrzało go ponad 100 tys. osób.

Materiały filmowe nakręcone w ramach kampanii są już dostępne w kanałach społecznościowych marki.

Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbus we współpracy z partnerami.

źródło i zdjęcie: Columbus Energy