Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Hörmann solidarny w biznesie!

Firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom, które dotknęła pandemia.

Hörmann solidarny w biznesie!
HÖRMANN POLSKA Sp. z o.o. Drzwi wewnętrzne i wewnątrzlokalowe
www.hormann.pl
HÖRMANN POLSKA Sp. z o.o. Drzwi wewnętrzne i wewnątrzlokalowe
Dane kontaktowe:
infolinia 801 500 100
Otwarta 1, 62-052 Komorniki (k/Poznania)

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Wzajemna pomoc oraz solidarność w biznesie to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której niewielkim przedsiębiorstwom bardzo odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Małym firmom pomogą te duże. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes dołączyła również firma Hörmann Polska.

Akcja jest szansą dla niewielkich firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu działają na pełnych obrotach, i starają się w wygodny i bezpieczny sposób dotrzeć do klienta. Nie wszystkie firmy jednak na to stać. Na darmowe kampanie reklamowe mogą liczyć drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty kampanii regulują duże firmy.

- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy HörmannPolska sp. z o.o.

Firma Hörmann Polska sp. z o.o., sprzedająca swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych na terenie całego kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw. - Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać - podkreśla Krzysztof Horała.

Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Do tej pory wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca.

Akces do programu przedsiębiorcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl

źródło i zdjęcie: Hörmann Polska