Wzajemna pomoc oraz solidarność w biznesie to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której niewielkim przedsiębiorstwom bardzo odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Małym firmom pomogą te duże. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes dołączyła również firma Hörmann Polska.
Akcja jest szansą dla niewielkich firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu działają na pełnych obrotach, i starają się w wygodny i bezpieczny sposób dotrzeć do klienta. Nie wszystkie firmy jednak na to stać. Na darmowe kampanie reklamowe mogą liczyć drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty kampanii regulują duże firmy.
- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy HörmannPolska sp. z o.o.
Firma Hörmann Polska sp. z o.o., sprzedająca swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych na terenie całego kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw. - Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać - podkreśla Krzysztof Horała.
Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Do tej pory wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca.
źródło i zdjęcie: Hörmann Polska