Ankietowani w ramach tego programu konsumenci wypowiadali się na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowe badanie wykazało też, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze.
Różnorodne rozwiązania
Respondenci wskazali różnorodność i funkcjonalność rozwiązań Hörmann. Poza najpopularniejszymi bramami segmentowymi w ofercie producenta można też znaleźć bramy, które sprawdzają się w trudnych sytuacjach montażowych i tam, gdzie w garażu przechowuje się różne rzeczy pod sufitem. Idealnie sprawdzą się tam bramy rolowane i segmentowe boczne.
Najczęściej jednak badani chwalili szczelność i wysoką izolacyjność cieplną bram segmentowych marki Hörmann. Zwrócili też uwagę na solidne wykonanie i bogaty wybór wzorów, który pozwala na harmonijne dopasowanie bramy do każdej elewacji.
Szeroki wybór wzorów
Odpowiada za niego opracowana specjalnie przez producenta innowacyjna technologia druku, która pozwala na niezwykle precyzyjne nanoszenie na płytę bramy dowolnych wzorów.
Beton, zardzewiała stal, drewno tekowe, spalony dąb, orzech kolonialny czy bambus - to tylko niektóre przykłady powierzchni DURAGRAIN. W bliskiej przyszłości możliwe jednak będzie realizowanie nawet najbardziej wyszukanych zamówień, także na specjalne zamówienie.
Technologia ta pozwala szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i wcielać w życie indywidualne architektoniczne wizje. Zmiana wzoru oznacza tu jedynie zmianę oprogramowania drukarki. Możliwe zatem będzie wykonanie bramy z dowolnym nadrukiem bez generowania dużych kosztów - mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o.
Nowością w ofercie firmy Hörmann są też segmentowe bramy garażowe z gładką powierzchnią Planar w specjalnych kolorach Matt deluxe.
Przeszklona brama garażowa
Ciekawą propozycją w ofercie jest nowa, zbudowana z profili aluminiowych, brama segmentowa ART 42.
Może zapewnić nieograniczony dostęp światła do wnętrza garażu lub dobrą wentylację, np. w garażach podziemnych, w zależności od rodzaju wypełnienia. Szczególnie atrakcyjnie prezentuje się brama przeszklona na całej powierzchni.
To bardzo eleganckie rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów. Myślę, że właśnie dzięki takim propozycjom jesteśmy tak rozpoznawalną na rynku marką - podkreśla Krzysztof Horała.
W tegorocznej edycji konkursu Konsumencki Lider Jakości, przeprowadzanej zarówno online jak i face to face, wzięło udział blisko 17 tysięcy osób.
źródło i zdjęcia: Hörmann