W dobie Internetu prawie wszystko można zrobić przez szyby… ekranów naszych laptopów i smartfonów. W OknoPlus chcemy to maksymalnie wykorzystać, aby zapewnić jak największe bezpieczeństwo nie tylko naszym pracownikom, ale też klientom, kontrahentom i partnerom. W ramach akcji #ZakupyPrzezSzybę wdrażamy rozwiązania przenoszące większość naszych działań i konsultacji... online - mówi Wacław Figiel, Prezes Zarządu OknoPlus - Uruchomiliśmy także program, który gwarantuje klientowi bezpieczeństwo finansowe przeprowadzenia transakcji zakupu okien online.
Cały czas do dyspozycji
OknoPlus przez cały czas jest do dyspozycji klientów, kontrahentów i partnerów przez telefon, mail, Skype i Messenger w standardowych godzinach pracy.
Nie trzeba przychodzić do salonu, aby obejrzeć najnowsze propozycje okien. Sprzedawcy zapraszają na wirtualny spacer po wystawie z produktami, podczas którego pokażą wszystkie ich parametry.
Wszystkie zamówienia realizowane są w normalnym trybie. Od teraz jednak dodatkowo – dla lepszego samopoczucia klientów „w niepewnych czasach epidemii” – wprowadzona została specjalna procedura BEZPIECZNY ZAKUP OKIEN.
Nie musisz wstrzymywać budowy i wymiany okien
W trosce o "biznesowy komfort" naszych klientów przygotowaliśmy coś specjalnego. BEZPIECZNY ZAKUP OKIEN to program opracowany z myślą o tych osobach, które planowały zakup stolarki okiennej tej wiosny lub latem, jednak wstrzymały swoje decyzje z uwagi na obecną sytuację gospodarczą spowodowaną epidemią i obawę o realizację inwestycji - mówi Mariusz Kudas, Doradca Klienta OknoPlus.
źródło i zdjęcia: OknoPlus