Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Vetrex podsumowuje rok 2019

2019 rok był dla Vetrex okresem dalszego rozwoju i umacniania pozycji rynkowej. Firma wprowadziła na rynek nowe produkty, odświeżyła identyfikację wizualną i wymieniła większość floty transportowej. Odnotowano także ponad 14 proc. wzrost przychodów. Na rynku polskim, na który trafiło więcej niż 70 proc. produkcji, wzrost ten wyniósł ponad 20 proc. Łącznie przychody za rok 2019 osiągnęły 108 mln zł. Najlepszy okazał się drugi kwartał, kiedy przychody były o 35 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku 2018.

Vetrex podsumowuje rok 2019
Vetrex Okna energooszczędne nowej generacji
vetrex.eu
Vetrex Okna energooszczędne nowej generacji
vetrex.eu
Dane kontaktowe:
58 692 24 00
Skarszewska 13, 83-110 Tczew, Rokitki

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Miniony rok był dla nas bardzo dobry. Rosnące zainteresowanie produktami Vetrex potwierdza stabilną pozycję firmy na rynku stolarki otworowej PVC w segmencie premium. Jest to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju opartej z jednej strony na dostarczaniu produktów najwyższej jakości, a z drugiej na dopasowaniu oferty do potrzeb i oczekiwań klientów.

Pozytywny wpływ na sprzedaż miała też dobra koniunktura w budownictwie jednorodzinnym oraz zwiększone zapotrzebowanie ze strony osób przeprowadzających termomodernizacje i remonty domów. Polacy chętnie i świadomie inwestują w bardziej zaawansowane i droższe rozwiązania, traktując okna i drzwi jako inwestycję na lata.

Przywiązują dużą wagę zarówno do energooszczędności i funkcjonalności, jak i atrakcyjnego wzornictwa. W zeszłym roku rozbudowaliśmy nasze portfolio o kolejne produkty wpisujące się w aktualnie panujące trendy. Odświeżyliśmy również identyfikację wizualną oraz wymieniliśmy większość floty transportowej - mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

Nowe produkty w ofercie Vetrex

W 2019 roku oferta Vetrex została powiększona o dwa energooszczędne i designerskie produkty. Pierwszy to okno LUM’UP z węższymi ramami i większą powierzchnią szyb, które wpuszcza do wnętrz do 27% więcej naturalnego światła niż standardowe okna. Drugi to stałe przeszklenie narożne bez słupka z szybami łączonymi na step.

Wprowadzone nowości to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów na większe przeszklenia i na doświetlanie wnętrz naturalnym światłem.

Odświeżenie identyfikacji wizualnej objęło zmodyfikowanie logo, nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży, nową odsłonę serwisu internetowego oraz zmianę wyglądu materiałów reklamowych.

Dowiedz się więcej o oknie LUM'UP z oferty Vetrex

Okres intensywnego rozwoju

Dodatkowo firma wymieniła większą część floty transportowej. Nowoczesne samochody ciężarowe marki Mercedes wyposażono zaawansowane systemy oraz rozwiązania do przewozu stolarki okiennej. Ich ładowność wynosi do 40 ton.

Transportują one produkty zarówno w kraju, jak i za granicę. Posiadanie własnej floty transportowej samochodów ciężarowych jest bardzo ważne ze względu na przewożenie konstrukcji wielkogabarytowych.

Vetrex koncentruje się na rynku krajowym, gdzie trafia ponad 70 proc. produkcji, a swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych. Firma działa w dwóch obszarach - pierwszy to nowobudowane domy, a drugi to modernizowane i remontowane domy oraz mieszkania.

Vetrex jest jednym z pionierów sprzedaży sieciowej za pośrednictwem Autoryzowanych Salonów Sprzedaży. W tej chwili firma ma ponad 100 partnerów handlowych na terenie całego kraju. Poza Polską produkty Vetrex sprzedawane są w całej Europie - w Niemczech, Włoszech, krajach skandynawskich, Luksemburgu, Belgii, Szwajcarii, Francji i Holandii.

źródło i zdjęcia: Vetrex