Przez cztery lata Hörmann będzie głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni, sponsorował też będzie inne większe konkursy Pucharu Świata.
Kibice śledzący sukcesy skoczków narciarskich zobaczą logo Hörmanna nie tylko na koszulkach sportowców. Zarezerwowany przez firmę pakiet praw sponsorskich obejmuje także obecność reklamową na bandach wokół skoczni, w spotach reklamowych oraz na dmuchanych nośnikach itp.
Widzieli je już oglądający listopadowe zawody w finlandzkiej Ruce. Poza Turniejem Czterech Skoczni zobaczą je też kibicujący skoczkom podczas zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, które rozegrane zostaną w dniach 19 - 20 stycznia.
Dzięki współpracy z organizatorami skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata Hörmann dotrze do milionów widzów telewizji na całym świecie. Samą transmisję zawodów w Ruce obejrzało w tym roku kilkanaście milionów telewidzów w Europie. W ubiegłym sezonie wszystkie cztery konkursy Turnieju Czterech Skoczni oglądały w sumie 74 miliony telewidzów na całym świecie, w tym ponad jedną trzecią stanowili widzowie z Polski.
źródło i zdjęcia: HÖRMANN POLSKA Sp. z o.o.