Kupować świadomie
Festiwal miał upowszechnić wiedzę inwestorów na temat kupowanych produktów. Na trzy dni pawilon firmy Bilbo zamienił się w rozbudowaną przestrzeń targową. Wystawcy zaprezentowali ponad 40 modeli drzwi, które łączył biały kolor: modny i pasujący do większości wnętrz. Wśród zaprezentowanych przez firmę Hörmann znalazły się drzwi aluminiowe: TopComfort z ozdobnymi przeszkleniami, przeznaczone do domów energooszczędnych ThermoSafe i do domów pasywnych ThermoCarbon oraz drzwi wewnętrzne i przeciwpożarowe.
Podczas oficjalnego rozpoczęcia Festiwalu Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska, zauważył, że aby inwestor był zadowolony z zakupu, musi być do niego przekonany; aby się przekonać, musi zobaczyć, dotknąć i posłuchać opinii specjalistów. Spotkania takie jak to zorganizowane w Janikowie, pomagają dokonać świadomego zakupu. Wybierając drzwi, bramy czy okna, często dokonujemy decyzji tylko na podstawie informacji znalezionych w Internecie, przede wszystkim cen. Trudno jednak porównać jakość produktów i dobrać je do konkretnej inwestycji. Stąd pomysł stworzenia przestrzeni, która zachęca do sięgnięcia po radę eksperta, a co za tym idzie – do dobrego zakupu – wyjaśnia Piotr Rożak, szef firmy Bilbo.
W sportowym nastroju
Pierwszy dzień Festiwalu był okazją do spotkania partnerów biznesowych w mniej niż zazwyczaj oficjalnej formie. Przygotowani na wspólne kibicowanie, ubrani w biało-czerwone barwy, specjaliści różnych branż wymieniali się doświadczeniami, by następnie obejrzeć spotkanie Polska-Niemcy w ramach Euro 2016. Wśród przybyłych gości znaleźli się politycy: pani poseł RP Bożena Szydłowska, burmistrz Miasta i Gminy Swarzędz Marian Szkudlarek, przewodnicząca Rady Miejskiej Barbara Czachura. Na scenie zaprezentował się m.in. dziecięco-młodzieżowy zespół Grupa Szopena, a gwiazdą wieczoru był Krzysztof Antkowiak. Impreza miała także wymiar charytatywny: swoją działalność zaprezentowała Drużyna Szpiku. Na końcu pozostały już tylko piłkarskie emocje.
Pomoc w wyborze
Do udziału w kolejnych dwóch dniach Festiwalu zaproszeni zostali inwestorzy indywidualni. Mieli oni okazję nie tylko zobaczyć i dotknąć konkretnych modeli drzwi i bram, ale także zasięgnąć rady fachowca czy architekta. Festiwal zakończył festyn dla najmłodszych, podczas którego odbyły się warsztaty i zabawy, rodzice natomiast spokojnie przyglądali się zaprezentowanej ofercie.
Każdego dnia odwiedzający ekspozycję głosowali w wyborach Miss Drzwi Zewnętrznych oraz Miss Drzwi Wewnętrznych, odpowiadając na pytania dotyczące zarówno walorów estetycznych drzwi, jak i stosunku ich jakości do ceny. Wyniki ankiety zostaną przekazane producentom, którzy w ten sposób będą mogli zapoznać się z opinią szerokiej grupy klientów.
źródło i zdjęcia: HÖRMANN POLSKA Sp. z o.o.