W nawiązaniu do hasła "Beckers. I życie nabiera barw" na profilach społecznościowych marki prezentowane będą różne podejścia do kolorów w codziennym życiu – związane z designem, aranżacjami wnętrz z wykorzystaniem palety kolorów farb Beckers, a także porady i ciekawostki inspirujące do barwnego życia. Planowane są też kolejne konkursy dla fanów i dedykowane aplikacje.
Konkurs "Beckers dodaje barw" będzie realizowany cyklicznie. Aby wziąć w nim udział, uczestnik - przy wykorzystaniu aplikacji umieszczonej na oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku – powinien zamieścić zdjęcie pomieszczenia, które chce przemalować, wybrać do 5 kolorów z palety Beckers Designer Colour i opisać koncepcję użycia każdego z nich. Pomysł na przemalowanie przynajmniej jednej ze ścian musi zakładać użycie koloru konkursowego, który w każdej z edycji będzie zmieniany. W pierwszej odsłonie jest nim Light Grey. W każdej edycji konkursu do zdobycia będą 3 zestawy farb Beckers, w odcieniach i ilości określonych w zgłoszeniu konkursowym.
- "Pomysłowość, oryginalność i kreatywność to główne elementy, które będą oceniane w konkursie "Beckers dodaje barw". Zachęcamy do uczestniczenia w naszej zabawie i zgłaszania swoich projektów. Wygrani będą mogli w łatwy sposób urzeczywistnić swoją wizję dzięki farbom z palety Beckers Designer Colour". - mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR marki Beckers.
źródło i zdjęcia: Tikkurila Polska S.A.