Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 800 osób. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone metodą sondy telefonicznej oraz poprzez sondowanie na portalach internetowych.
Szczególną radością jest dla nas fakt, iż otrzymaliśmy wyróżnienia w dwóch kategoriach: "Farby"oraz "Impregnaty do drewna"– mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. – Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty spełniały wymagania stawiane przez klientów i w pełni odpowiadały ich potrzebom, a przyznawane nagrody są dla nas cennym potwierdzeniem właściwego kierunku naszych działań. Cieszymy się, że wysokie uznanie wśród użytkowników znajdują produkty Tikkurila przeznaczone do ochrony i dekoracji różnego rodzaju powierzchni.
Marka Tikkurila kilkukrotnie już była wyróżniania w ramach plebiscytu Laur Konsumenta – między innymi w ubiegłorocznej edycji otrzymała godło Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 (przyznawane jako ukoronowanie sukcesów odnoszonych w plebiscycie).
Więcej inspiracji na stronie www.tikkurila.pl.
źródło i zdjęcia: Tikkurila