Terminale samoobsługowe są wyposażone w interkom połączony z działem obsługi klienta, który czuwa nad poprawnym przebiegiem operacji. System jest zintegrowany z wprowadzoną w 2010 roku elektroniczną kontrolą załadunków. W przypadku załadunku kruszyw kierowca może pozostać w kabinie przez cały czas nie wychodząc ani na chwilę z auta.
Wdrożenie pozwoliło znacznie zredukować czas obsługi kierowców (pobyt na wadze skrócił się średnio z 3,5 min do ok 8-10 sekund) oraz zwiększyło wydajność w obszarze obsługi klienta.
Kierowcy posiadający stałe upoważnienia do odbioru towaru mogą obecnie zgłosić swój przyjazd telefonicznie (numer telefonu do BOK jest umieszczony na karcie zbliżeniowej) i nie musza czekać w kolejce w budynku BOK. Po uzyskaniu akceptacji pracownika BOK kierowca może bezpośrednio udać się do bramy wjazdowej.
źródło i zdjęcie: TRZUSKAWICA