Tegoroczna Gala Superbrands 2013/2014 była uhonorowaniem 10-lecia projektu w Polsce. Zebrani na niej przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu wspólnie celebrowali sukces najsilniejszych marek rodzimego rynku.
Nagrodę Superbrands Created in Poland dla marki Jedynka® odebrała Ewa Domin-Glińska, Brand Manager. To kolejne potwierdzenie faktu, iż nasze produkty znajdują duże uznanie na rynku - mówi Ewa Domin-Glińska. - Cieszy nas fakt, że atuty marki Jedynka® - bogata oferta, dobra jakość produktów i ich konkurencyjność cenowa - są doceniane przez tak szerokie grono konsumentów.
Tytuł Superbrands przyznawany jest z uwzględnieniem zarówno opinii konsumentów, jak i ekspertów z Rady Marek Superbrands.
W przeprowadzonym badaniu konsumenckim wzięło udział 15 tysięcy respondentów, co plasuje je pośród największych badań marketingowych w Polsce. Uczestnicy oceniali ponad 2000 marek, odpowiadając na pytania o ich znajomość oraz skłonność do ich polecenia.
Po zakończeniu badania konsumenckiego, wybrane marki zostały poddane ocenie ekspertów z Rady Marek Superbrands - niezależnego gremium składającego się z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych oraz ekspertów od wizerunku brandów, którzy oceniali ich wizerunkową siłę.
źródło: Jedynka