Zadanie konkursowe polega na zaproponowaniu prostego i jednocześnie przyciągającego uwagę hasła reklamującego wybraną markę (UZIN, WOLFF, PALLMANN, ARTURO FLOORING, CODEX, RZ), produkt lub linię produktów należącą do koncernu UZIN Utz AG.
Propozycję hasła należy zanotować na odwrocie swojej wizytówki lub dostępnej na stoisku karcie oraz przekazać organizatorom podczas tegorocznej BUDMY. W konkursie może wziąć udział każdy uczestnik tych targów. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniach 11-13 marca na stoisku firmy UZIN Polska w pawilonie 2 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Hasła będą oceniane przez organizatorów pod kątem kreatywności oraz trafności względem reklamowanej marki lub produktów. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 marca (ostatniego dnia targów). Zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej drogą telefoniczną.
Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma praktyczne urządzenie wielofunkcyjne GreenCut do cięcia wykładzin.
Charakterystyka urządzenia GreenCut:
- przeznaczone do cięcia pasów o szerokości od 5 do 30 mm
- przeznaczone do czystego przycinania krawędzi produkcyjnych
- zawiera dwie prowadnice 4 mm i 2 mm na elastyczną oraz igłowaną wykładzinę podłogową
- konstrukcja narzędzia jest wykonana z metalu
- sprawdzi się zarówno w przypadku osób prawo-, jak i leworęcznych
Urządzenie GreenCut oraz sposób jego funkcjonowania można obejrzeć na filmie.
Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie internetowej.
źródło i zdjęcia: Uzin Polska Sp. z o.o.