W tegorocznej edycji programu oceniono ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Nominowane marki były sprawdzane w badaniu CAWI, na próbie 15 tys. respondentów.
Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Ocenie poddawane były wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych ocen konsumenci docenili w Sklepach Komfort przyjazny sposób wyboru produktów a przede wszystkim wiedzę i chęć do pomocy Sprzedawców.
Statuetki Gwiazd Jakości Obsługi zostały wręczone w piątek 31 stycznia 2013 roku podczas uroczystej Gali w Business Centre Club w Warszawie. Polski Program Jakości Obsługi funkcjonuje od 2008 roku. To nowoczesny kanał kontaktu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierający działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klientów w Polsce.
źródło i zdjęcie: Sklepy Komfort