"W ciągu ostatnich 15 lat Stanley przeszedł ważną transformację otwierając się na nowe sektory rynku i wprowadzając szereg nowatorskich rozwiązań technologicznych. Nowe logo odzwierciedla obecny charakter oraz wielkość i zakres działalności Stanley’a” powiedział Andrzej Mroczek, marketing manager Stanley Black & Decker w Polsce.
W trakcie prac nad projektem nowego logotypu przeprowadzono szereg konsultacji z pracownikami firmy, jej klientami oraz użytkownikami narzędzi i elektronarzędzi Stanley. W ten sposób określono najbardziej charakterystyczne dla marki cechy, którymi okazały się: doskonałość i dynamika działania, bogate dziedzictwo oraz stale powiększające się portfolio produktów.
Cechy te ujęto w nowym logotypie m.in. dzięki usunięciu ograniczającej napis Stanley zewnętrznej ramki w kształcie żyletki, do której odwołaniem jest obecnie proste nacięcie znajdującej się w centrum litery "N". W rezultacie osiągnięto zbliżony do strzały, trójkątny kształt oddający dynamizm działania a zarazem prostotę. W nowym logo zachowano dotychczasową, czarno - żołtą kolorystykę, która nawiązuje do bogatej tradycji firmy.
źródło i zdjęcia: Stanley Black & Decker Polska Sp. z o.o.