Celem programu jest promowanie efektywnych metod zarządzania jakością oraz promocja przedsiębiorstw reprezentujących najwyższe standardy gwarantujące kontrahentom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Laureaci są wyłaniani przez kapitułę niezależnych ekspertów w trzech kategoriach: QI Product – produkt najwyższej jakości; QI services – usługi najwyższej jakości i QI order – zarządzanie najwyższej jakości. Projekt aktywizuje i skupia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa oraz samorządy wokół idei skutecznego zarządzania jakością. Laureaci tworzą Klub Liderów Jakości, spotykając się na corocznej konferencji oraz Gali Najwyższej Jakości, stanowiących okazję do wymiany opinii, doświadczeń i nawiązania współpracy.
- Złote Godło to dla Grupy ATLAS ogromne wyróżnienie i cieszymy się niezmiernie, że już po raz drugi nagrodzono nas tym tytułem. To jednak nie tylko nagroda, ale też swego rodzaju zobowiązanie. Wzajemne zobowiązanie pracowników, zobowiązanie wobec partnerów biznesowych, klientów i konsumentów. Zobowiązanie do ciągłego rozwoju, doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy - mówił Henryk Siodmok, Prezes Grupy ATLAS. - Najwyższe standardy w zarządzaniu to podstawa efektywnego działania każdej firmy. Bez niej nie możemy mówić o wysokiej jakości w jakimkolwiek innym obszarze: produktach czy obsłudze klienta.
Źródło: Atlas