Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji – wyróżnienie w badaniu PremiumBrand 2013

Tikkurila zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VIII edycji badania Premium Brand. To jedyne na polskim rynku badanie, które w tak szeroki sposób analizuje reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji – wyróżnienie w badaniu PremiumBrand 2013

Projekt PremiumBrand prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Oczekiwania współczesnego konsumenta wobec marki są niezwykle szerokie i – poza wysoką jakością produktów – obejmują również zaangażowanie w głębsze wartości, jak między innymi etyka działań czy wrażliwość ekologiczna.

Marka Tikkurila zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu pilotażowym PremiumBrand 2013, przeprowadzonym metodą CATI po raz pierwszy na grupie specjalistów rynku budowlanego. Ocenę reputacji przeprowadzono z uwzględnieniem czterech wymiarów: „trwały”, „godny polecenia”, „warty swojej ceny” oraz „funkcjonalny”.

Kluczowym wyznacznikiem naszych działań jest nie tylko najwyższa jakość oferowanych produktów, ale też dbałość, by były one bezpieczne dla zdrowia i środowiska – mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. ¬– Dlatego tytuł Marki Wysokiej Reputacji jest dla nas szczególnie cenny. Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji – wyróżnienie w badaniu PremiumBrand 2013, organizatorem PremiumBrand jest MMT Management, a za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison.

Źródło: Tikkurila

Więcej