„Na potrzeby firmy opracowany został Vetrex Production System zapewniający najwyższą jakość i maksymalną efektywność produkcji oraz bezpieczeństwo i ergonomię stanowisk pracy. Dokładamy też wszelkich starań, aby usługi z zakresu doradztwa, montażu i serwisu, świadczone przez naszych Partnerów Handlowych, były na najwyższym poziomie. Dlatego w ramach programu edukacyjnego „Akademia Vetrex” zapewniamy im możliwość udziału w licznych szkoleniach poszerzających ich kompetencje na polu obsługi Klienta i zarządzania firmą oraz będących okazją do zdobycia wiedzy technicznej i praktycznych umiejętności w zakresie montażu okien. Wszystkie te czynniki przekładają się na harmonijne funkcjonowanie firmy” – komentuje Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Kolejne wyróżnienie – godło „Laur Klienta” zostało przyznane Vetrex już po raz trzeci. Tym samym firma otrzymała nagrodę „Grand Prix”. W plebiscycie „Laur Klienta” wyłaniane są marki cieszące się wśród konsumentów największą popularnością. To właśnie konsumenci wybierają laureatów konkursu, dlatego wyróżnienie ma szczególną wartość i jest realnym wskaźnikiem tendencji rynkowych oraz rozpoznawalności marki.
„Wyróżnienia przyznawane przez Klientów zawsze mają dla nas szczególną wartość i najskuteczniej motywują nas do podwyższania standardów. To Klienci inspirują nas do ciągłego udoskonalania oferty zarówno w zakresie produktów jak i usług świadczonych za pośrednictwem sieci Partnerów Handlowych. Cieszy nas, że udaje nam się odpowiedzieć na ich potrzeby, czego dowodem są nagrody takie jak „Laur Klienta” – wyjaśnia Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Z kolei celem konkursu „Jakość Roku” zorganizowanego przez Fundację Qualitas, jest promocja jakości i wysokich standardów w działalności gospodarczej. Nagrody przyznawane są w wielu kategoriach, a impreza jest największą inicjatywą o charakterze projakościowym w Polsce. Uczestnicy konkursu oceniani są na wielu polach. Weryfikacji podlega realizacja polityki jakości, funkcjonujące w firmie systemy jakości, zaangażowanie pracowników w podnoszenie standardów i ich uczestnictwo w szkoleniach dotyczących jakości i bezpieczeństwa produkcji, jak również dotychczas zgromadzone certyfikaty, tytuły i odznaczenia potwierdzające wysoką jakość produktów i usług.
Kolejna nagroda o charakterze jakościowym potwierdza, że troska o jakość nieustannie jest dla Vetrex absolutnym priorytetem. Firma, od początku istnienia buduje swój sukces w oparciu o zaufanie Klientów i zdobywa je oferując produkty spełniające oczekiwania nabywców i obietnice zawarte
w komunikacji marketingowej. Strategia Vetrex oparta na jakości przynosi wymierne efekty zarówno Klientom jak i samej firmie, dlatego dalsze działania producenta będą realizowane zgodnie z jej wytycznymi. Jako pięciokrotny laureat konkursu, Vetrex otrzymał nagrodę "Jakość Roku Złoto”.
Vetrex zdobywa laury aż w trzech konkursach. „Nasza firma co roku pozytywnie przechodzi weryfikację dotyczącą realizacji polityki jakości, co jest żywym dowodem na to, że dbałość o jakość zarówno naszych produktów jak też relacji z Klientami i kontrahentami, jest wpisana w filozofię marki Vetrex” – podsumowuje Daniel Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Vetrex.
Źródło: Vetrex
Więcej